♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 15 oktober 2009 12:31

Idag blir det lite foton på blommor av olika sorter......


 

Denna hortensian köpte jag i Falköping för en billig penning i våras, minns inte nu vad jag gav för den, men tror det var 80:-


orkidé från Birgitta  

Min vackraste orkidé fick jag av min bästa vän när jag fyllde år, den har blommat från 1 april med 7 stora blommor som nyss ramlat av. Nu kommer det en ny stängel med minst 5 blommor till...tala om tur


gullvivor i bukett  

Gullvivor.....en tackam blomma att sätta i vas för den håller sej fin länge


stockrosor  

Stockrosorna i Ystad blommade vid nästan varje dörr


påskliljor  

Påskliljor.....då är det snart sommar när dom blommar som bäst med sin ljuvliga doft


Det var lite olika blommor , alla har varit representerade i olika blogginlägg innan, men tyckte att jag kunde visa dom i repris nu när vintern står för dörren.

Vi har en solig och fin höstdag med ren och klar luft och min promenad gick idag till Axtorp...


HA EN MYSIG DAG ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA LÄSARE!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards