♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 12 oktober 2009 16:21

I morse när jag kom ut och skulle  köra min lilla runda med postbilen kom det snöblandat regn och jag tänkte på älgjägarna för det är väl alltid trevligare att jaga om det är uppehållsväder. Nederbörden slutade efter någon timme och sen har det varit riktigt skapligt väder, men kyligt.


Strax efter klockan elva anlände min kusin med min mor i sällskap och nu har vi haft några riktigt trevliga timmar med kaffe, smörgåstårta och många glada skratt. Det obligatoriska fotot tog vi innan de båda gästerna åkte hem och det blev riktigt bra, som vanligt skulle jag vilja säjaSkrattande.


Mitt barnbarn Jimmy är på väg hit på sin moped och snart kommer väl älgjägaren hem också. Jag ringde till Thomas nyss och dom hade skjutit två älgkalvar idag...min gubbe sköt den ene och resenärskans granne sköt den andre, så jaktlyckan har varit god denna första dag på årets älgjakt.

Nu har Jimmy kommit så jag säjer .......


HEJ FÖR IDAG!






Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards