♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 26 oktober 2009 12:57

Idag är det 10 plusgrader.....känns nästan som våren är på väg, men det är ju bara ett önsketänkande eftersom det är sista veckan i oktober och på lördag inleds årets mörkaste månad.


Idag fick jag trevligt sällskap på min promenad. Min äkta hälft följde med eftersom han är utan jobb igen från och med idag. Flit-anställda fick gå i fredags igen efter några veckors jobb, men det kanske dyker upp jobb igen på Kongsberg så småningom.


Snart är det dags att laga middag....senapsbiffar med kokt potatis blir det idag. Det är en maträtt

som jag inte har gjort förut, men jag tror att det blir gott.Talar om resultatet i morgon.


När jag var på jobbet i morse ringde gubben min och beställde tid hos veterinären till SIGGE, som ska ha en spruta. I morgon 14:20 ska vi infinna oss hos Buddeberg och efter tre veckor ska han ha ytterligare en spruta.Sen ringde han ytterligare ett telefonsamtal...... till Engelska villan och beställde julbord för 5 personer  den 13 december. Vi åker alltid och äter julbord ihop med Thomas och Rickard, nu följer ju även Erika med naturligtvis. Ska bli trevligt att åka till Ryfors detta året för det är längesen vi åt julbord där.


lila ljus  


NU ÖNSKAR JAG ALLA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE EN TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ DENNA DAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards