♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 21 oktober 2009 12:44

........utlottning är klar. Vem blev det som vann denna gången då? Jo, det blev ANN som hade turen bland de tio som var med i dragningen.

GRATTIS ANN!

*********************************************

Som vanligt när jag har semester så låg jag till klockan kvart i nio....varför kvart i nio undrar kanske någon, jaa, det blir bara så och jag tycker att det är en lagom tid att gå upp och äta frukost och göra morgonsysslorna.

Idag blev det återigen en tur till affären eftersom jag var tvungen att köpa potatis, mjölk och creme fraiche. Precis lagom promenad dit och hem igen. Sen pratade jag med min granne lite när jag kom hem, och även med min kollega som kom med posten. Tog ut lille SIGGE lite också, men han vill gärna att jag ska bära honom när vi kommer ut så jag gick omkring med honom en liten stund i trädgården. När vi kom in igen åt han nästan en hel 100 grams påse med friskies i gelé.....han kan verkligen äta den kissemissen.


Nu ska jag ta fram strykjärnet och stryka lite tvätt.


HA EN RIKTIGT BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA LILLELÖRDAG!


 



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards