♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 19 oktober 2009 12:55

Denna veckan har jag semester ,så idag gick jag inte upp förrän kvart i nio.Tog en promenad till affären där jag köpte havregryn bland annat. När jag kom hem gjorde jag två äppelpajer, efter ett GI recept jag hittade på nätet. Lätt och smidigt recept som passade mej precis.

Jag har tvättat på förmiddagen också, men vår tvättmaskin är inte vad den borde vara för jag har fått mixtra tre gånger för att få den att centrifugera...nu äntligen fungerade det, men det är bara på 60 graders tvätten den gör så. Den börjar väl bli utsliten kan jag tro för vi har haft den sen början på 90-talet och en gång har vi bytt ut en grej på den...kommer inte ihåg vad det var för något.

Jag har stryktvätt som ligger och väntar  så jag får nog ta itu med det om en stund, innan det är dags för matlagning.Idag blir det stekt potatis, bacon och stekt ägg...smidigt , men gott.



regn  


HA DET SÅ BRA DENNA MÅNDAG....SOM ÄR GRÅ OCH SMÅREGNIG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards