♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Besök av barnbarn

Av ♥ Monica ♥ - 29 oktober 2009 13:32

.

Igår kväll ringde JIMMY och undrade om han kunde komma hit till oss, självklart kunde han det. Efter en timme kom han på sin moped och jag gick ut och öppnade till garaget så han kunde ställa in sin moped där för ha något ute på nätterna det går nog inte utan att det är någon som är på och pillar, eller i värsta fall stjäl.Jag hade en uråldrig och rostig cykel för ett antal år sen som jag åkte på till tåget. Jag låste den aldrig, men en dag var cykeln bortaRynkar på näsan, det enda som var kvar var cykelkorgen som var slängd en bit ifrån där jag hade ställt cykeln.....snällt att tjuven lämnade kvar den i alla fall.Cykeln har jag aldrig sett sen dess.


*******************************************

Idag är det inget skönt väder ute, men promenaden är avklarad ,och nu fick jag en liten stund här vid datorn. Den är ju lite upptagen nu när JIMMY är här.


Jimmy och Johan  

Jimmy till vänster och storebror Johan till höger.......värda sin vikt i guld!


HA DET SÅ GOTT I STUGORNA......



 
 
lillis

lillis

29 oktober 2009 19:25

Fina killar.Nu törs man inte lämna cyklar ut är dom inte förstöra så finns dom inte kvar
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

29 oktober 2009 19:30

Trisst att inte få ha sina grejer ifred :(
Fina killar!!!
Gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 oktober 2009 23:47

Så fina barnbarn du har, brås lite på dig tycker jag, likheten är slående, speciellt Jimmy.
Har blivit bestulen på 3 cyklar dom senasre åren, trotts att dom har varit låsta. Den jag har nu har jag lyckats få behålla, peppar, peppar ta i trä..
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

30 oktober 2009 09:30

Vilka fina grabbar =))
Det är tråkigt att man inte få ha cyklarna ifred...det är likadant här ...
Önskar dig en trevlig helg !
Kram =)

http://maxmaxbloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 oktober 2009 14:36

ja du man får inte ha något ifred snart. Det finns tjuvar på allt!
Stora dom blivit!
Håller med Ruth att Jimmy är lik dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards