♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 1 november 2008 12:45


Årets alla helgondag är vintrig och kall.Det var 7 minusgrader i morse när jag var uppe och kollade.Snön ligger som en vit matta och efter gårdagens slaskväder är det nu rejält fruset och isigt på gatan härutanför och även på de garageinfarter som inte skottades igår. Min gubbe skottade rent både garageinfarten och båda gångarna in till huset här så det är isfritt och fint. Solen lyser från en klarblå himmel och jag tror att jag ska gå ut på en liten promenad innan jag ska göra en pastasallad till middag. Gubben är i skogen som vanligt när det är helg och jakttider.

Det blir det en kväll framför tv:n med lite gott att äta....skönt att för en gångs skull vara hemma en lördagskväll, det har inte hänt sen i augusti månad.Antingen har vi varit bortbjudna eller också har vi haft gäster, men nu är det inget förrän den 21 november, som jag vet nu i alla fall och vad vi ska ut på då berättar jag inte nu, men det blir något ganska högtidligt och speciellt för mej.


Idag bjuder jag på kaffe och tårta till den som vill ha......

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards