♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 13 november 2008 17:04


Gårdagens besök av Mia blev lyckat. Vi hade mycket att prata om....Göran blev glatt överraskad när han kom hem och fick se henne vid köksbordet. Vi hade just ätit eftersom jag skulle med mamma till vårdcentralen där hon skulle ta influensasprutan. Det gick snabbt därnere, ingen kö så det var bara för henne att fylla i en lapp och sen in och få sprutan. Här i vårt landsting är det gratis, men i en del andra landsting får dom visst betala 100:- kronor har jag hört talas om. När jag kom hem satt Mia vid tv:n och jag gjorde henne sällskap där....Göran kom också och gjorde oss sällskap och i vanlig ordning så fikade vi också vid halv åttatiden. När bonde söker fru var slut skjutsade jag hem Mia och sen var den dagen tillända.

Ni som frågade efter receptet på tacogratängen kan gå in på  http://www.coop.se söka på mexikansk tacogratäng med nachos.

Nu ringer snart mamma för att tala om vad jag ska handla till henne i morgon....

Som rubriken lyder så har jag semester idag och i morgon.....riktigt skönt med sovmorgon när det är så mörkt när man brukar gå upp.

Kaffe finns för den som vill ha.....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards