♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 6 november 2008 21:45

 Jag har blivit utmanad av cina



Reglerna för denna utmaning lyder:

*Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.

*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.

*Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1. Jag älskar katter.

2.Jag tycker inte om vintern

3.Jag är rädd för hästar

4.Jag är mörkrädd

5.Jag gillar dokusåpor

6.Jag är en  öppen och social person

7.Jag går gärna i affärer och shoppar


Jag utmanar inte 7 personer, men de som vill testa detta får gärna göra det.

Av ♥ Monica ♥ - 6 november 2008 12:10


Idag är det inte så vinterlikt ute, det var plusgrader på morgonen och det uppskattade jag eftersom jag cyklar till tåget.

Innan jag åkte hem efter jobbet var jag på Landhs konditori och köpte baguetter och Gustav Adolfbakelser som vi ska avnjuta med en kopp kaffe ikväll. Thomas och Rickard kommer hit vid sjutiden.


Idag ska jag göra lingongryta till middag,från ett recept från en medlem på DBD.....


Gårdagens film blev uppskattad, men vår kära SKOGSFRU tog fel på namnet såg jag...det var inte Björn Gustavsson utan Robert Gustavsson som hade med sej illern "Juran"...jag tycker det är en kul film.MEDRESENÄRSKAN undrade om min gubbe kommer hem från jakten i det tillståndet.....nää, bevare mej väl, han dricker varken öl eller sprit överhuvudtaget som skönt är, varken till vardag eller fest.


Eftersom det är Gustav Adolf- dagen så bjuder jag alla på en kopp kaffe och en bakelse......varsågoda........hoppas det ska smaka!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards