♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 16 november 2008 15:00


En bloggvän hade fotat sin dataskärm och satt in på sin blogg och då undrade hon om andra hade likadant på sina skärmar. Nu har även jag fotogtaferat min skärm och så här ser den ut för tillfället. Jag ändrar bild ofta och som regel blir det en bakgrundsbild från mina egna foton....



Bilden är från Stockholm.......


För att återgå till denna söndagen så har vi varit på en tripp till Jönköping på förmiddagen. Thomas ringde vid tiotiden och undrade om vi skulle med på en tur dit och eftersom vi inte hade något annat för oss så svarade vi ja.På hemvägen tog vi svängen över Habo och där bjöd jag på middag. Vi kom hem lagom för att hämta mamma och nu sitter hon och läser aftonbladet medans jag bloggar.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ SÖNDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards