♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 20 november 2008 17:40


Mörkret hann att sänka sej över nejden innan jag kom till skott med bloggandet idag. Istället för att sätta mej vid datorn som jag hade planerat så gick jag och mötte gubben när han kom från jobbet. Han ringde hem och förkunnade att han skulle sluta kvart över tolv. Innan jag gick städade jag både i badrummet och lilla toaletten så nu är det rent och fint där.

Jag lagade middag när vi kom hem, men vi åkte och veckohandlade innan vi åt.

Nu tänker jag ägna mej åt tv-tittande ett par timmar, men jag ska titta in till mina bloggvänner lite senare och se vad dom har för intressant att blogga om idag......återkommer i morgon och då ska jag berätta vad vi ska ut på i morgon kväll.

Ta gärna en kopp gevalia innan du går......

HA EN GO KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards