♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

En månad sen

Av ♥ Monica ♥ - 6 oktober 2009 12:07

Idag är det en månad sen vi fick ta bort vår gamle FRITTE och jag saknar honom jättemycket, men jag vet att han har det bra nu, utan ålderskrämpor.....allt gick så fort när han väl började visa att han hade levt färdigt sitt liv. Han slutade äta på fredagen och på söndagen drack han ingenting,han  gick undan när vi skulle klappa honom och då förstod vi att det var dags.Han orkade bara gå ett par meter innan han la sej ner, men vi är så tacksamma för att vi fick ha honom i hela 17 år.



Så här fin var han för några år sen...... 


ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG TISDAG!

 
 
Yvonne R

Yvonne R

6 oktober 2009 12:48

Man glömmer aldrig sina goa husdjur och saknaden är så stor.
Jag önskar dig en fin dag

http://yvonnebloggagratis.se

 
Cina

Cina

6 oktober 2009 17:13

Ja inte kan man bara lägga dom husdjur man har haft på hyllan. Man glömmer dom aldrig. Sorgen är jobbig efter dom. Och ingen kan ersätta Fritte heller. För Fritte var ju Fritte. Ingen är ju lik den andra som det så fint heter.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

6 oktober 2009 17:43

Man kan inte glömma bort en som står en nära och saknaden kommer att finnas kvar
Önskar dig en skön kväll
Kram

http://danslillis

 
Ruth

Ruth

6 oktober 2009 22:40

Fritte var en speciell pisse för er, så många år ni fick tillsammans det glömmer man inte i första taget, man glömmer dom aldrig.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

6 oktober 2009 23:07

Hej vännen!
Ja du,så svårt det är att fatta beslutet,men ändå så lätt
Det är,den 10 okt,yvå mån sen vi fick ta bort vår älskade Sassa,oj vad hon fattas oss,
pratar med henne varje dag,vi har fortfarande urnan i vår hylla o hon har alltid färska blommor o så tänder vi ljus,
Bland det sista hon gjorde då hos veterinären,det var att slicka våra händer,prec som om hon tackade oss o sa ajö på samma gång,
näe nu gråter jag,när jag skriver om henne,sorry

Ja,annars tuffar det på med fot o så,sover skapligt på nätter o d värker på dgrna,men d e helt ok,sas ändå,
tors nästa v ska gips o suturer bort o kryckor kastas,
men ska ju vara hemma t om den 22/11,o det behövs,
förra gången var jag hemma 12 v,denna 8,
men har ju ett jobb som skötare o går o står i princip den mesta tiden av mina pass,

nu ska du ha det så bra,
kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards