♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 7 oktober 2010 17:51

När jag öppnade sovrumsfönstret i morse hörde jag att det regnade, precis som meteorologen sa i går morse.Det blev ganska blött att cykla till tåget, men jag hade paraply med mej.Hade sällskap med frun i familjen som köpte mammas hus på tåget.Hon är så glad och trevlig jämt när jag träffar henne.Regnet strilade hela morgonen när jag var på jobbet och även när jag gick hem med Abbe senare på förmiddagen, men det upphörde vid middagstiden så nu har det inte regnat på flera timmar.Konstigt att det höll upp när jag hämtade min cykel och cyklade hem för det brukar ha en förmåga att regna just då om det är en dag med regnskurar.


Jag pratade med en nyinflyttad dam...ja, ganska nyinflyttad i alla fall) när jag gick den obligatoriska eftermiddagspromenaden med Abbe,det är trevligt med en liten pratstund ibland när man är ute och går.Om inte annat så får man ju en liten paus.


Om en stund är det tv:n som gäller och jag kan inte lova att jag hälsar på alla mina bloggvänner ikväll.....


Avslutar med ett foto....


  Så här förväntansfull såg Martin ut vid åsynen av födelsedagstårtan i söndags  lille sötegubben  


HA EN RIKTIGT BRA KVÄLL ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA VÄNNER.....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards