♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 6 oktober 2010 17:52

Idag när jag gick till tåget och skulle åka hem mötte jag en trevlig dam på gatan som undrade om jag ville ha en ros eftersom det var anhörigdagen idag......klart att jag ville. Hon hade ganska många rosor så det var säkert många som hade tur att få en ros. Jag talade om för henne att blommor är det bästa jag vet. jag tackade henne och gick vidare med lätta steg, tänk vad en enda liten ros kan pigga upp i höstblåsten.


  Här har jag fotograferat rosen och intill står den lilla brochyren om anhörigvård som jag också fick samtidigt med rosen.


Blåser som vanligt ute, men inget regn i alla fall.

Ikväll börjar *Bonde söker fru* så nu är det ytterligare ett program som jag ska titta på.....men bloggen den prioriterar jag högt och även facebook förstås så dessa två grejer på datorn måste jag bara hålla igång.....


ÖNSKAR ALLA MINA VÄNNER EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL!  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards