♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 4 oktober 2010 15:11

Det är en solig och fin dag men det blåser alldeles förskräckligt så det gäller att hålla i hatten när man är ute.....men jag har ju i och för sej ingen hatt  


Jag och Abbe har just varit ute på en härlig promenad, innan dess åt jag janssons frestelse och köttbullar....jag tror det är bra för förbränningen att gå en promenad direkt efter maten.

Maken jobbar två timmar extra idag så han kommer inte hem förrän efter klockan fem och då ska mamma och jag åka till kyrkogårdarna och plantera ljung på mina mor och farföräldrarnas gravar.


Födelsedagsfirandet på Valunda igår var mycket trevligt.....alla mina barn, barnbarn och de båda svärdöttrarna var samlade, även min mamma var ju med naturligtvis och min älskade make inte att förglömma, men vi brukar inte åka på kalas utan varandra så det var ju självklart att han var med.Vi fick gott fika och kaffe som avslutades med hembakad gräddtårta.De båda födelsedagsbarnen fick presenter och var nöjda och belåtna, både 44-åringen och 5-åringen.


Avslutar dagens blogginlägg med ett foto...


Denna fina blombuketten fick jag av min man för några veckor sen och jag har fortfarande kvar ett par av blommorna än,tala om att stå sej länge..


HA EN TREVLIG KVÄLL! 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards