♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 2 oktober 2010 17:23

Idag har jag fått en hel del gjort. Efter att jag ätit frukost och duschat och gjort mej presentabel hängde jag ut sängkläderna eftersom det var dags att byta lakan.Sen kokade jag lingon och när det var klart tog jag mej en skön promenad i det soliga och fina höstvädret.Jag träffade en bekant som jag utbytte några ord med när jag hade gått en bit.Tog svängen förbi mammas före detta hus för skojs skull innan jag gick hemåt igen, stannade till hos vår* blomsterflicka* och köpte tre jättefina ljung för 25:- styck.Pratade med samma bekanting igen på hemvägen......ett fasligt tjatande denna lördag...hihihi.


Jag hade lovat Rickard middag när dom kom från jakten(premiär idag)så det blev till att skala lite potatis och sen gjorde jag en köttfärsgryta....smakade gott.


Jägarna kom hem halv fyra och förkunnade att nu var första rådjuret skjutet för Abbe så det var belåtna karlar som anlände och Abbe verkade också nöjd.Jag är ju ingen jägare men förstår att dom är belåtna med Abbe för man vet ju aldrig hur dom blir när dom kommer till skogen och att Abbes föräldrar är jaktchampions var ju dock ingen garanti för att Abbe skulle bli en bra jakthund, men det verkar mycket lovande.


  Abbe har just firat in det nya året....nästan 7 månader gammal.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR!  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards