♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 10 oktober 2010 14:54

Som jag trodde så blev det inget bloggande igår för min del eftersom vi var på födelsedagsfirande på två ställen och däremellan var det annat att pyssla med.Hur som helst så var det en mycket trevlig lördag med kaffe och hembakat fikabröd på det första stället vi besökte.På kvällen var vi ju och grattade våra goda vänner som vi alltid semestrar ihop med och där fick vi  tekakor med en massa gott pålägg och även ost och kex....senare blev det kaffe och glasstårta.

På hemvägen hämtade vi Abbe som skulle sova hos oss eftersom hans husse var på grillfest hos en kompis.

Idag har vi gjort ett besök nere i stan och nu ska jag ägna resten av denna dagen åt familjen så jag säjer.....


HEJ FÖR IDAG, VI HÖRS I MORGON IGEN!  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards