♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 29 oktober 2010 18:27

I eftermiddag har jag varit i Skövde med min man och två söner.....riktigt mysigt och trevligt har vi haft.Vi avslutade vårt besök med att äta på restaurang Benidorm.Nu ska jag snart titta på tv och vi ska festa på varsin ost/skinkbaguette till kaffet .....PAUS....telefonen ringde mitt upp i bloggandet och det var min trevliga partylitedemonstratör.....

heter det så?..... som var i andra änden när jag svarade.Nu har vi bokat en visning den 2 december så nu får jag bjuda in lite trevligt folk, men jag har ju några veckor på mej.


Nu säjer jag tack och hej för idag.....kanske jag hinner hälsa på någon av mina bloggvänner innan jag går från datorn,annars får det bli i morgon.....jag har inte glömt bort någon,även om jag är dålig på att titta in hos er just nu, men det är på grund av att det är många bra program på tv som jag tittar på varje kväll.


HA EN TREVLIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards