♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 26 oktober 2010 20:26

Sent omsider blir det ett litet blogginlägg även idag.Jag har tittat på tv ikväll så därför blev det lite sent innan jag satte mej vid datorn.


I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten och lyssnat på ett par trevliga och underhållande herrar i sina bästa år. Dom sjöng och berättade historier om vartannat.Dom ackompanjerade sin sång med dragspel och gitarr, en kombination som var väldigt fin.Gemenskapen på dessa tisdagsträffar är verkligen trevlig, gott kaffe med fralla och kaka uppskattas ju också.Det är roligt att träffa vänner och bekanta så här en gång i veckan.


I morgon har jag sovmorgon eftersom det är APT-möte på jobbet på eftermiddagen.Jag börjar 15:26 och slutar 17:20,lite senare än förut på grund av ändringar inom posten sen några veckor tillbaka, men jag får åka med tåget som går 13:28 eftersom det inte passar med nästa tåg som stannar här.Maken har lovat hämta mej när jag slutar eftersom jag får vänta en timme innan tåget går hem som passar. Han tycker att det är orimligt att jag ska vänta en hel timme innan jag kan åka hem annars.....snäll gubbe jag har.


Vädret har varit fint med sol och blå himmel även idag, kyligt i luften, men nu ska det visst slå om och bli mildare igen.....får väl se om det stämmer när jag drar upp persiennerna i morgon.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA AFTON ALLA VÄNNER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards