♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 28 oktober 2010 17:29

Södra Sveriges bästa duo

Cedrix duo spelar musik från andligt till rock'n `roll.
Låtar från 50-talet och framåt, mogendans, gammeldans, krogmusik, motionsdans, firmafester, födelsedagsfester, buggdanser, underhållning, dans runt midsommarstången, julmusik mm.

Välgjord bakgrundsmusik tillsammans med akustisk gitarr, saxofon, sång och stämsång. Välkända melodier, bra ljud, lagom volym, förmånligt pris och över 30 års erfarenhet borgar för ett lyckat arrangemang.


Information och bokning

Bokning0515-76 06 70
Mobil070-548 20 53
KontaktpersonKent Persson
AdressLönnvägen 6, 560 42 SANDHEM
E-mailinfo@cedrix.se
Medlemmar

Kent Persson & Maria Andersson



Idag gör jag reklam för våra sångfåglar vi har här i byn.Dom har spelat in flera cd-skivor och jag har dom allihop.Jag funderade för ett tag sen om jag skulle ha en tävling och lotta ut en av deras CD skivor, men det har bara blivit en tanke än så länge. Dom är ute och spelar  i stort sett i hela Sverige och dom är verkligen bra.Maria är förresten kusin med Sonja Aldén och henne känner väl de flesta till antar jag.


******************************

Idag har det varit en regnig dag, men hellre det än snö.

Ikväll kommer Micke med våra jultidningar som vi beställde av Michaela för ett tag sen och nu kom Rickard och Abbe så jag säjer hej då för idag!


HA EN TREVLIG KVÄLL   DET TÄNKER JAG HA!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards