♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 27 oktober 2010 18:02

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet....jag åkte ju med tåget halv två och gick direkt till Landhs och åt middag. jag träffade en bekant på väg dit så hon följde med och tog kaffe och en kaka och gjorde mej sällskap en stund.Troligtvis ska vi träffas på måndag och ta en promenad  när hon har slutat jobbet, hon lagar mat på en förskola i Mullsjö och vi känner varann sen vi gick i åttan, men träffas lite sporadiskt ibland.

********************************

Grejerna som jag beställde på partylitevisningen hos svägerskan har kommit så det blir väl till att hämta dom sen. Klockan åtta ska jag se på bönderna och sen är det Berg flyttar in efter det,sen slår jag över till Efterlyst och ser den sista halvtimmen av det programmet.....det är fullt upp på kvällarna med de olika programmen nu i höst så datorn får vila lite mellan varven.


HA EN TREVLIG AFTON ALLA GOA VÄNNER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards