♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 30 oktober 2010 12:50

Idag hade jag en lång sovmorgon, klockan blev nästan kvart i tio innan jag steg ur sängen, men jag låg och lyssnade på *Ring så spelar vi*. Efter frukost och tidningsläsning duschade jag och innan jag satte mej vid datorn dammsög jag och torkade golven......sparade det till idag eftersom vi var i Skövde igår eftermiddag.


*********************************************

I morgon blir det nog inget blogginlägg för då är vi bortbjudna, men det skriver jag om på måndag......

Jag har ett önsketänkande om att man skulle kunna blockera vissa läsare från att komma in på bloggen, för som det är nu är det ju bara IP-nummer man kan blockera så att det inte går att kommentera......det finns ju en del otrevliga stackars satar   som går in för att vara elaka, nu är det inte ofta som jag får otrevliga kommentarer men det händer ibland och särskilt när jag skriver om mat.......kanske det är någon som har det dåligt ställt och inte har råd att äta varje dag....  så här gör jag till dej med nedanstående IP-nummer och som kallar dej *Solveig*  


IP-nummer 216.218.254.23  


TILL MINA VÄNNER GER JAG EN STOR KRAM OCH EN 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards