♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 8 oktober 2010 18:11

Som vanligt rusar dagarna och veckorna fram i raketfart. Denna helgen är det återigen födelsedagsfirande.... närmare bestämt i morgon. Klockan elva ska vi åka till habo och gratulera min vän sen över fyrtio år tillbaka. Hon fyllde samma dag som min älste son, men då låg hon sjuk så det blir gratulation i morgon. Halv sju i morgon kväll är det dags att gratulera nästa födelsedagsbarn, inte bara ett utan två stycken som fyller år på samma dag och dessutom är dom gifta med varandra.Dom fyller lite längre fram i nästa vecka men vi ska gratulera dom i morgon.

Om tid finns så kommer jag att blogga i morgon, annars blir det på söndag....

...men för säkerhets skull önskar jag alla en trevlig lördag.


Avslutar som vanligt med ett foto...


  Sigge har placerat sej på strykbrädan för att sova bland både blommor och presenter som vi hade med oss till förra söndagens födelsedagsbarn.....


HA EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards