♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av ♥ Monica ♥ - 22 oktober 2010 16:17

Nu har första snön kommit och den ligger kvar än....min man är just nu ute och byter till dubbdäck på bilen, lika bra att göra det nu även om snön försvinner i helgen.

Det var lite olika gissningar om vad Abbe hade i munnen på fotot igår......det var en stor sork, den låg död på gatan när vi gick hem hit en förmiddag och han var blixtsnabb att ta den i munnen.Han gick med den en liten stund, men rätt som det var gick han ner i gräset och la den där, sen fortsatte han gå som om ingenting hade hänt.....lustige lille Abbepojken  tänk att jag inte var speciellt förtjust i hundar för ett år sen innan sonen köpte Abbe, nu tycker jag om hundar lika mycket som katter....Abbe älskar jag som om han vore min hund, vi brukar skämta och säja att han är hos farmor och farfar när han är här hos oss.Tur att han och vår lille Sigge (katt) kommer så bra överens.


Nu tänker jag ta helgledigt från bloggen, men jag återkommer på måndag igen!


HA NU EN RIKTIGT TREVLIG HELG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards